ایده بازاریابی و فروش کم هزینه در شرایط بحرانی
با این حال فراموش نکنید که بازاریابی قلب تپنده یک شرکت محسوب شده و متوقف کردن آن به معنای پایان کار شما خواهد بود. به همین خاطر ضروری است...
شیوع ویروس کرونا را باید بزرگترین بحران حداقل ۱۰ سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر تولیدکنندگان و کسب و کارها با کاهش شدید تعداد کاربر و مشکلات شدید مالی مواجه شوند به هر ترتیب نکتهای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان مواجهه با یکبحران، مدیریت بودجه امری بسیار مهم بوده و لازم است تا در این زمینه کاملا هوشیار باشید.
در واقع شما هرگز نمیتوانید هزینههای زیادی را برای اقدامات بازاریابی اختصاص دهید. در این رابطه نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بهصورت دقیق نمیتوان زمان خارج شدن از یک بحران را پیشبینی نمود. اگرچه ممکن است تصور کنید که در شرایط بحرانی دیگر نیازی بهاقدامات بازاریابی نبوده و بهتر است که آنها را برای مدتی بهصورت کاملا متوقف کرد.
با اینحال فراموش نکنید که بازاریابی قلب تپنده یک شرکت محسوب شده و متوقف کردن آن بهمعنای پایان کار شما خواهد بود. بههمین خاطر ضروری است تا در این رابطه همچنان فعال باقی بمانید. با این حال همانطور که کمی قبل توضیح داده شد، شما دیگر بودجه کافی را نداشته و لازم است تا بهدنبال اقدامات کاملا کم هزینه باشید.
- بازاریابی دیجیتالی
بدون تردید دیگر کمتر تولیدکنندهای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بهروز بیشتردر پلتفرمهای آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند، با این حساب هر تولیدکنندهای باید بهخوبی با بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد.
از طریق فعالیت درست در بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران بهمشاهده و انتخاب محصولات و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.
- توسعه فناوری دیجیتال
توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولیدکنندگان را افزایش میدهد. این کار بهشفافسازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیتهای موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینهها و فسادهای مالی را کاهش میدهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات بهصورت مستقیم، ارائه خدمات بهتر، پرشتابتر و دقیقتر به کاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکانپذیر نیست.
تولید محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم تولیدکنندگان در کسب و کارهای مختلف محسوب میشود. هر چقدر توانایی تولیدکنندگان برای تولید محصولات بالا باشد، بازهم بدون بازاریابی مناسب امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران وجود نخواهد داشت. بازاریابی برای محصولات ایرانی شاید در نگاه نخست ساده بهنظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولیدکنندگان محسوب میشود.
- حضور فعال در بانک اطلاعات تولیدکنندگان
اگرچه در حالت عادی، یکی از بهترین اقدامات شما این است که سایت شخص شرکت را راهاندازی نموده و خود در زمینه تولید انواع محتوا فعالیت داشته باشید، با اینحال در راستای کاهش هزینههای میتوانید این امر را بهسامانه بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا محول کنید. در واقع شما میتوانید بهعنوان تولیدکننده در این سامانه ثبتنام کرده و با این اقدام بهصورت مستقیم، برند و محصولات خود را تبلیغ و بفروش رسانده و به کاربران خود ارسال نمایید.
- کمپین تولیدکنندگان محصولات سنتی در سراسر ایران
شما تولیدکنندگان محترم محصولات سنتی در سراسر ایران میتوانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتتان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولیدکنندگان استفاده نمایید. شما پس از ثبتنام در این سامانه محصولات خود را مستقیم از درب کارخانه بصورت مرسوله پستی به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدیدترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
در این راستا نکتهای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید گزینههای اعلام شده در این سامانه را انتخاب نموده و آنها را بهترتیب اهمیت، اولویت بخشی نمایید. بههمین خاطر داشتن ۲ گزینه ارائه شده، باعث خواهد شد تا اقدامات تولیدکنندگان محصولات سنتی در زمینه بازاریابی دیجیتالی متوقف نشود.
فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولیدکنندگان سنتی برای فروش مؤثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران بهصورت تخصص و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی است.
چشماندازها زمانی نمایان میشوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آنها تولید کرده و اختصاص دهید. کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی درباره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعاتی مفیدی را میتوانید در مورد کاربرانتان در این سامانه دریافت نمائید.
فروش مستقیم راهی برای کسبوکار و ارتقاء فروش محصولات و خدمات انحصاری به کاربران
شُکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا