ثبت شکایات،پیشنهادات،پشتیبانی
جهت ارسال تیکت بر اساس موضوعات مشخص شده می توانید وارد حساب کاربری اختصاصی خود شوید و با توجه به توضیحات درخواست خود را ثبت نمایید...
سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا با توجه به امکاناتی که برای کاربران در نظر گرفته است، همچنین پشتیبانی بعد از سفارش یا خرید میتواند در کیفیت حمل و نقل مرسولات، مدت زمان تحویل و آمادهسازی سفارشات توسط تولیدکنندگان، ارسال آن درب منزل یا محل کار، کیفیت بستهبندی، تخلفات مربوط به تحویل سفارشات و... در روند هرچه بهتر خدمات فروشگاهی کمک شایانی انجام گیرد.
توجه داشته باشید شکا یک سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی میباشد که کاربران با خرید مستقیم از محصولات تولیدکنندگان بدون واسطه درب منزل یا محل کار خود تحویل میگیرند.
این سامانه دایرکتوری جهت بررسی و ارزیابی هر چه بهتر در روند فروشگاهی، امکان ارسال درخواست یا تیکت را راهاندازی نموده است تا با ثبت پیشنهادات، انتقادات یا شکایات باعث ارتقاء سطح مشتریمداری و کیفیت ارتباط با کاربران را به وجود آورد.
جهت ارسال تیکت با موضوعات مشخص شده میتوانید به حساب کاربری خود وارد شده و از منوهای اصلی بخش ارتباط با ما / ارسال تیکت رو برگزینید و بعد از ارسال درخواست خود از منوهای اصلی بخش ارتباط با ما / مشاهده تیکتها درخواستهای خود را پیگیری نمایید.
موارد استفاده از ارسال تیکت:
- اگر بعد از ساعات اداری پشتیبانی آنلاین فعال نبود، جهت پشتیبانی بعد از خرید میتوانید تیکت ارسال نمایید.
- در مواردی که مرسوله یا سفارش دیر به دست شما رسید میتوانید با ثبت شکایت مورد را پیگیری نمایید.
- در صورتی که محصولی به اشتباه یا از نظر بستهبندی بیکیفیت ارسال شود ثبت شکایت را انجام دهید.
- هرگونه پیشنهادات یا انتقادات در موضوعات مختلف وبسایت برای ارتقا و بهبود بهتر خدمات
حمایت از تولید داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهمترین راههای رونق تولید ملی است
فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا