چرا سواد دیجیتال برای تولیدکنندگان لازم است؟
دیگر کمتر تولیدکننده ای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بروز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند...
سواد دیجیتال، مجموعه مهارتهایی است که تولیدکنندگان و کسب و کارها را برای استفاده مؤثر از فضای دیجیتال برای موفقیت در فعالیت های اقتصادی و حرفهای توانمند میسازد. سواد دیجیتال به زبان ساده توانایی یافتن، ارزیابی، استفاده و به اشتراکگذاری اطلاعات و تولید محتوا با استفاده از فناوریهای دیجیتال و اینترنت است.
سواد دیجیتال برای استفاده صحیح از بسترهای مختلف دیجیتالی لازم است. تولیدکنندگان و شرکتهایی که توانایی استفاده از امکانات فضای آنلاین را ندارند، امکان مشارکت مؤثر در فعالیتهای تولیدی، اجتماعی، اقتصادی را نخواهند داشت. فاصله یا شکاف دیجیتالی تنها مربوط بهدسترسی یکسان به فناوریها نیست. اینکه بلد نباشیم چگونه از فناوری استفاده کنیم هم منجر به شکاف دیجیتالی میشود. نابرابری در دسترسی و استفاده از فناوریهای دیجیتالی و ارتباطی منجر به شکاف دانایی و درنهایت شکاف اقتصادی میشود. از دستدادن فرصتهای اقتصادی و تجاری، فقط یکی از مظاهر آسیبهای عدم آشنایی با سواد دیجیتال است.
جوامع پیشرفته با استفاده مؤثر از فناوریها دیجیتال و ارتباطی در کسب و کارهای خود، راه اندازی و توسعه اقتصادی خود را موجب شدهاند. پیشنیاز موفقیت در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری دیجیتال و ارتباطات، داشتن سواد دیجیتال است که بازیابی و دسترسی به اطلاعات مرتبط را امکانپذیر میسازد. بخش بزرگی از این فعالیتها میتواند مبتنی بر فناوریهای دیجیتال و ارتباطی باشد که نمونههایی از این فعالیتها را میتوان در کسب و کارهای امروزی دید که فقط یک فکر خلاق و بامهارت میتواند با استفاده از فناوری دیجیتال، موجب ایجاد بستری جهت رفاه و رشد اقتصادی تولیدکنندگان را فراهم سازد.
تولیدکنندگان در زمره مهمترین سرمایههای اقتصادی کشور هستند. مهارت سواد دیجیتال با استفاده مؤثر از ابزارهای فناورانهای که انجام بهینهتر و سهلتر فعالیتها را سبب میشوند آنها را توانمندتر میسازد. تصور کنید تولیدکنندهای را که بهدلیل بهم ریختگی در کارها بازدهی مناسب خود را از دست داده است و یا تولیدکنندهای که قادر به ایجاد ارتباط از طریق سیستمهای فناوری دیجیتال در مدیریت کسب و کار با همکاران خود نیست. تولیدکنندگانی که از سواد دیجیتال بیبهرهاند و یا سطح اندکی از آن را فرا گرفته اند، نمیتوانند کسب و کار خود را بهخوبی پیش ببرند.
فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای توانمندسازی تولیدکنندگان محصولات سنتی سامانهای ایجاد و ارائه کرده است که به آنها این توانمندی را میدهد که با برنامهریزی در کنار انجام وظایف جاری، بتوانید با کاربران خود بهراحتی از طریق فناوریهای دیجیتال ارتباط گرفته و درنهایت موجبات افزایش فروش و بهرهوری شرکت خود را فراهم سازند.
- تحولی جدید در بازاریابی و فروش محصولات سنتی
بدون تردید دیگر کمتر تولیدکنندهای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بروز بیشتر در پلتفرمهای آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند، با این حساب هر تولیدکنندهای باید بهخوبی با بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد.
از طریق فعالیت درست در بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران به مشاهده و انتخاب محصولات و درنهایت خرید فراهم خواهد شد.
تبدیل فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا به یک سامانه چابک برای حل مسائل تولیدکنندگان در حوزه فناوریهای دیجیتال بدل گشته است. ظرفیتهایی که میتوانید از دل فناوریهای نوین دیجیتال، بهترین فرصتها را برای تولیدکنندگان ایجاد کند.
- فروش مستقیم، خدمات انحصاری به کاربران
سامانه شُکا میتواند این امکان را برای کاربر خود فراهم کند تا کاربر بتواند محصول و خدمات موردنظر خود را بهراحتی بررسی کرده انتخاب و خرید نماید. سامانه فروشگاه شُکا با فناوری دیجیتال که کاربر را امکانپذیر میسازد تنها با یک سرچ تعداد زیادی تولیدکننده را پیدا کند که محصول و یا خدمات موردنیاز او را ارائه میکنند و به اینصورت میتواند با صرف کمترین زمان محصولات خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا درنهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی تولیدکننده موردنظر را انتخاب کند که میتواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.
- حضور فعال تولید کنندگان در بانک اطلاعات در سراسر ایران
از طریق فعالیت درست در بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران بهمشاهده و انتخاب محصولات سنتی ایرانی و درنهایت خرید فراهم خواهد شد.
شما تولیدکنندگان محترم محصولات سنتی میتوانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتتان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولیدکنندگان استفاده نمایید. شما پس از ثبتنام در این سامانه محصولات خود را بهصورت مستقیم از درب کارخانه بصورت مرسوله پستی بهکاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایید. جهت اطلاعات بیشتر در خبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدیدترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
- مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی
شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولیدکنندگان سنتی برای فروش مؤثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران بهصورت تخصص و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.
- چشمانداز آشنایی کاربران با محصولات سنتی و برند تولیدکنندگان
چشماندازها زمانی نمایان میشوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آنها تولید کرده و اختصاص دهید.
شُکا راهی موثر برای استفاده از فضای دیجیتال برای توانمند شدن و موفقیت در فعالیتهای اقتصادی و حرفهای
کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی درباره فروش و بازاریابی دیجیتالی محصولاتتان در فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعاتی مفیدی را میتوانید در مورد کاربرانتان در این سامانه دریافت نمائید.
فروش مستقیم راهی برای کسبوکار و ارتقاء فروش محصولات و خدمات انحصاری به کاربران
شُکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا