تولید‌کنندگان محصولات سنتی می توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتشان از دو گزینه فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایند...


بازاریابی در طول دهه‌‌‎های اخیر توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است. ابزارهای بازاریابی با فناوری‌‎های دیجیتال همراه با الگوهای متنوع این عرصه کار را برای تولید‌کنندگان ‌ساده‌‎تر کرده‌‎اند. بدون تردید امروزه عرصه بازاریابی یکی از شلوغ‎‌ترین حوزه‎‌های دنیاست. بسیاری از تولید‌کنندگان در زمینه‌های مختلف بازاریابی حضور فعالی دارند.

بانک اطلاعات شُکا، راهکاری برای موفقیت
بانک اطلاعات شُکا، راهکاری برای موفقیت
 


همین امر رقابت با تولید‌کنندگان مختلف را دشوار می‌سازد. خوشبختانه در طول سال‎‌های گذشته فناوری‌‎های دیجیتال به‌طور مداوم به‌کمک تولید‌کنندگان آمده‌‎‎اند. این امر نقش مهمی در توسعه دنیای بازاریابی و بهبود توانایی تولید‌کنندگان مختلف برای رقابت سالم و تاثیرگذاری با هم داشته است.


مدیریت فرآیندهای بازاریابی دیجیتال همیشه امر ساده‌ای نیست. همین امر بسیاری از تولید‌کنندگان را با تردیدهای جدی برای ورود به عرصه بازاریابی دیجیتالی مواجه می‌‎سازد. استفاده از تمام الگوهای بازاریابی به‌طور مناسب دارای اهمیت بالایی است. نکته مهم در این میان ضرورت توجه به‌زمان مورد نیاز برای ساماندهی هر بخش از بازاریابی دیجیتالی است. این امر در نگاه نخست چالش‌‎های بسیار زیادی پیش روی تولید‌کنندگان قرار می‌دهد.


یکی از فناوری‌‌های راهگشا در این میان ایجاد بانک اطلاعات تولید‌کنندگان با استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتالی برای کاهش زمان و درگیری حضور فیزیکی با فرآیند بازاریابی در طول یک‌دهه اخیر بیش از هر‌ زمان دیگری مد‌نظر تولید‌کنندگان قرار گرفته است. مزیت اصلی استفاده از بانک اطلاعات تولید‌کنندگان امکان حضور گسترده در عرصه بازاریابی دیجیتال بدون نیاز به‌اختصاص زمان قابل توجه است. آشنایی با نحوه استفاده از فناوری‌های دیجیتال برای هر تولید‌کننده‌ای ضرورت دارد. آینده این عرصه بدون کاربست این فناوری‌ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


- بانک اطلاعات تولید‌کنندگان چیست؟

بانک اطلاعات تولید‌کنندگان در ساده‎‌ترین معنا به‌فرآیندهای خودکار در زمینه بازاریابی اشاره دارد. این سامانه کار تولید‌کنندگان برای بازاریابی را به‌شدت ساده می‌‎سازد. هرچه نیاز به‌استفاده از حضور فیزیکی برای بازاریابی کمتر باشد، موفقیت تولید‌کنندگان برای تاثیرگذاری بر روی کاربران و همچنین کاهش هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.


هنوز برخی از تولید‌کنندگان به‌طور مداوم به‌دلیل هزینه‌های بالای بازاریابی و حضور در عرصه‌های مختلف این صنعت از حضور در آن صرف‌نظر می‌‎کنند بنابراین بانک اطلاعاتی نقش مهمی در گسترش توانایی تولید‌کنندگان برای بازاریابی ایفا می‎‌کند.


- اتوماسیون بازاریابی چه کاربردهایی دارد؟

بانک اطلاعات تولید‌کنندگان مانند هر فناوری دیگری دارای کاربردهای متنوعی است. درست به‌همین خاطر اغلب تولید‌کنندگان نسبت به‌‌کاربست شیوه‌های مختلف در این زمینه اقدام می‌کنند. برخی از مزیت‌‎های اصلی بانک اطلاعات به‌شرح ذیل است:


۱- اثربخشی: بانک اطلاعات تولید‌کنندگان کابوس‌‎های مختلف تولید‌کنندگان را کاهش داده است. بسیاری از تولید‌کنندگان در زمینه تاثیرگذاری بر روی کاربران نیاز به‌جمع‌‎آوری دقیق اطلاعات و همچنین ترکیب آنها در بازه‌های زمانی طولانی داشتند. اکنون بانک اطلاعات تولید‌کنندگان به‌کمک فناوری نوین دیجیتال به‌سادگی و بدون‌نیاز به‌دخالت حضور فیزیکی این کار را انجام می‌دهد.


۲- صرفه‌جویی در زمان و هزینه: بازاریابی دیجیتال با استفاده از فناوری نوین دیجیتال نقش مهمی در کاهش هزینه‎‌های تولید‌کنندگان دارد. سرمایه‌گذاری در حوزه بازاریابی همراه با حضور فیزیکی به‌صورت پررنگ نیاز به‌بودجه فراوانی دارد. اگر در این میان فناوری‌نوین دیجیتال جایگزین برخی از فعالیت‌های بازاریابی ‎سنتی شود، امور به‌صورت ساده و تاثیرگذارتر قابل پیگیری خواهد بود. صرفه‌جویی در هزینه و زمان نخستین دلیل برای گرایش تولید‌کنندگان به‌سوی بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود.


۳- افزایش سود: وقتی هزینه‌های جاری در زمینه بازاریابی دیجیتال کاهش یابد، میزان سود نیز افزایش خواهد یافت. همچنین با استفاده از بازاریابی دیجیتال امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران به‌بهترین شکل فراهم خواهد شد. وقتی تولید‌‌کنندگان اطلاعات دقیق‎‌تری از کاربران‌شان داشته باشند، شانس بالاتری برای موفقیت بازاریابی پیدا می‌کنند. این امر با ‌ایجاد بانک اطلاعات تولید‌کنندگان و به‌کمک فناوری نوین دیجیتال به‌راحتی در دسترس تولید‌کنندگان قرار دارد.


۴- بازخوردهای بهتر: کاربران نسبت به‌مشاهده محتوای بازاریابی هماهنگ با سلیقه‎‌شان واکنش بهتری نشان می‌دهند. این امر در مورد برخی از تولید‌‌کنندگان با کمک فناوری دیجیتال و استفاده از بانک اطلاعات تولید‌کنندگان امکان‌پذیر شده است. اگر تولیدی شما در این زمینه مهارت بالایی نداشته باشد، امکان تاثیرگذاری مناسب بر روی کاربران و دریافت نظرات مثبت آنها از بین می‌‎رود. تولید‌کنندگان بزرگ اغلب دارای توانایی منحصر‌بفرد، در زمینه استفاده از فناوری‌‎های نوین دیجیتال برای دریافت بازخورد بهتر هستند.


بازاریابی دیجیتال با استفاده از بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و افزایش کاربران دارد. بنابراین با بهبود توانایی تولید‌کنندگان در این زمینه امکان تعامل بهتر با کاربران فراهم می‌شود. نکته مهم استفاده سایر تولید‌کنندگان از این فناوری به‌منظور رقابت بازاریابی بهتر با دیگر کسب و کارهاست. اگر اکنون نسبت به استفاده از فناوری‌های دیجیتال و همکاری با بانک اطلاعات تولید‌کنندگان اقدام نکنید، شاید دیگر هرگز فرصتی بهتر یافت نشود.


- فروش مستقیم خدمات انحصاری به کاربران

سامانه فروشگاه شُکا می‌تواند این امکان را برای کاربر خود فراهم کند تا کاربر بتواند محصول و خدمات موردنظر خود را به راحتی بررسی کرده انتخاب و خرید نماید. سامانه فروشگاه شُکا با فناوری دیجیتال که کاربر را امکان‌پذیر می‌سازد تنها با یک جستجو تعداد زیادی تولید‌کننده را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد یاز او را ارائه می‌کنند و به این‌صورت می‌تواند با صرف کمترین زمان محصولات خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا درنهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی تولید‌کننده موردنظر را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.


از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات به‌صورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران به‌مشاهده و انتخاب محصولات سنتی ایرانی  و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.


تولید‌کنندگان محصولات سنتی می‌توانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتشان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمایند. از راهکارهای رایگان و بدون نیاز به‌پرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی به کاربران.


کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمائید و پس از ثبت‌نام در این سامانه محصولات خود را به‌صورت مستقیم و سفارش پستی به کاربران خود ارسال نمایند.


همچنین تولید‌کنندگانی که به‌هردلیل مایل به‌استفاده از خدمات فروشگاه شُکا نمی‌باشند می‌توانند پس از ثبت‌نام در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر در خبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.


کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی درباره فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعات مفیدی را می‌توانید در مورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمائید.

 

 

 فروش مستقیم راهی برای کسب‌وکار و ارتقاء فروش محصولات و خدمات انحصاری به کاربران 

شُکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


         

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .